Mi az a CPM és hogyan csökkenti az online hirdetési költségeket?

Tudja meg, milyen CPM-je van és hogyan használják az online költségvetésbe

Ha internetes hirdetési helyet szeretne vásárolni, akkor hamarosan megjelenik a CPM kifejezés. Ez az iparág által használt kifejezés, amely a "hirdetésmegjelenítések" költségeiről beszél, és messze a leggyakoribb digitális reklámban használt mértékegység. Ez is a digitális reklámterület megvásárlásának és értékesítésének legáltalánosabb módja.

Mit jelent a CPM?

A CPM a Költség Per Mille-t jelenti, és egy másik módja a Költségenkénti költségnek.

Ebben az esetben 1000 hirdetési megjelenítés érhető el egy webhelyen. Nem szabad összetéveszteni más hasonló, de eltérő kifejezésekre is, beleértve a CPC (Cost per click) és a CPA (Cost Per Action / Acquisition).

Mi az a hirdetési benyomás?

Néha nézőpontként vagy hirdetésmegtekintésként ismert, egy hirdetésmegjelenítés egyenértékű egy olyan hirdetésszerverrel, amelyet a felhasználó böngészőjének oldalkérésére adott válaszként hívtak meg. Ez az, és ez minden. Vannak, akik tévesen úgy vélik, hogy a hirdetésmegjelenítések azok a hirdetések, amelyeket egy felhasználónak észleltek (akár észlelik, akár nem), egy webhelyen vagy más online médiumon. Ez tényszerűen helytelen.

Sajnos ez azt is jelenti, hogy a hirdetésmegjelenítési statisztikák gyakran hibásak vagy egyenesen csalárdak. Az idő 15% -ára a hirdetések nem megfelelőek. Ezután megjelenik a hirdetésbemutatás a bot-forgalomból (a bot olyan automatizált szoftver, amely a forgalmi számok vagy a SPAM-felhasználók növelésére használható), ami azt jelenti, hogy egyetlen fizikai felhasználó sem látta a hirdetést.

A hirdetések forgalomának akár 60 százaléka származik ezekből a botokból. És végül, hirdetésmegjelenésekkel kapcsolatos csalás áll fenn. Ebben az esetben a gátlástalan felhasználók más hirdetések mögé rejtenek el hirdetéseket, amelyek a hirdetési hálózatokat magasabb CPM-kkel rendelkező hirdetésekre irányítják a webhelyre. Ez növeli a hirdetés megjelenítési számát, és még tovább növeli a hirdetők költségét.

Erről többet olvashat ebben a kiváló cikkben a Reid Tatoris.

Hogyan befolyásolja a CPM a hirdetési költségeket a webhelyén?

Tehát tegyük fel, hogy van weboldala, és azt szeretné használni hirdetések megjelenítésére és pénzt keresni hónapról hónapra. Nos, le kell ülnie, és kitalálnia, hogy milyen havi jövedelem lesz kényelmes. Ha webhelye új, viszonylag kevés forgalmat bonyolít le, akkor nem fog sok pénzt keresni, így a CPM-je nagyon alacsony lesz. Ha webhelye nagy forgalomban van, a CPM magasabb lesz.

Két különböző típusú CPM-kulcs van rögzítve, és változó. A rögzített tarifák könnyebben működhetnek együtt, mivel határozott értéket kap a generált hirdetésmegjelenítésekhez. A változó CPM-k egy kicsit nehezebbek dolgozni, és ezek az arányok különböznek webhelye témáján, országán belül, a hirdetőn stb.

Tegyünk egy gyors matekot. Webhelyed van, havonta átlagosan 40 000 látogató, havonta összesen 120 000 megtekintési oldal. Mi az Ön weboldala érdemes?

Nos, az 5 dolláros CPM-nél (ami kissé meghaladja a 2017-es átlagot), akkor így számolnánk:

120 000/1000 = 120

120 x CPM $ 5 = 600 dollár

Többszörös, hogy 12-re, és évente 7200 dolláros hirdetési bevételt keres.

Ha úgy tekinti a több millió oldalnézetből, hogy egyes webhelyek havonta szolgálnak, akkor láthatja, hogy mennyire lehet nyereséges CPM-marketing az egyes webhelyek számára. Valójában a legsikeresebb YouTube-közreműködők évente több millió dollárt bocsátanak a YouTube által az oldalainkból származó hirdetési bevételek egy részéből.

Hogyan és hol kaphat CPM hirdetési forgalom

Ha elolvasta a fentieket, és érdeklődnek a CPM bevételének generálásától webhelyén, akkor a következő logikus kérdés "hol kezdjem?"

Nem fogsz tudni csak megközelíteni a vállalatokat, és megkérni őket, hogy kezdjenek hirdetéseket elhelyezni webhelyén. Vannak olyan weboldalak és vállalkozások, amelyek a webhelyéhez hasonló webhelyeket szolgálnak fel, és nagyon könnyű elindulni.

Néhány a legjobbak közül, amelyek elkezdenek:

Hozzon létre fiókokat ezek közül néhányat, és kísérletezzen. Miután talál egy programot, amely kiegészíti a webhelyét, és jó bevételt hoz, ragaszkodjon hozzá.